ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜNDEN
657/4-B SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANI
Üniversitemizde, 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4. maddesinin B fıkrasına göre istihdam edilmek ve giderleri Özel Bütçeden karşılanmak üzere 06/06/1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı’na ekli Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların Ek 2. maddesinin (b) fıkrasına göre aşağıda belirtilen unvanda, 2024 yılı KPSS (B) grubu P94 puan sıralamaları esas alınmak suretiyle, yazılı ve sözlü sınav yapılmaksızın) aşağıda belirtilen pozisyonlarda toplam 15 (Onbeş) sözleşmeli personel alımı yapılacaktır.
POZİSYON SIRA NO |
ÜNVANI
|
KADRO SAYISI |
ARANAN NİTELİKLER
|
DP1 |
DESTEK PERSONELİ (ERKEK) |
15
|
*Ortaöğretim mezunu olmak. *Ortaöğretim 2024 KPSS (B) grubu P94 puan türünden en az 50 puan almış olmak. *Son başvuru tarihi itibariyle Yükseköğrenim kurumlarının Ön lisans, Lisans ve Lisansüstü programlarında örgün öğrenci olmamak. *Destek personeli (temizlik görevlisi) olarak devamlı çalışmasına sağlık bakımından engel hali bulunmamak. (Atama yapılmadan önce heyet raporu ile belgelendirilmesi istenilecektir. *Son başvuru tarihi itibariyle 18 (on sekiz) yaşını tamamlamış ve 30 yaşını doldurmamış olmak. (Doğum tarihi: 26.06.2007(dâhil)- 26.06.1995(dâhil) aralığında olanlar.) |
1. GENEL ŞARTLAR
a) Başvuracak adaylarda yukarıda belirtilen özel şartlar ile 657 Sayılı Kanunu’nun 48. maddesinde belirtilen genel şartları taşıyor olmak.
b) Adaylar için askerlik durumu itibariyle; askerlikle ilgisi bulunmamak, muvazzaf askerlik hizmetini yapmış yahut ertelenmiş veya yedek sınıfa geçirilmiş olmak,
c) Başvuracak adayların 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4/B maddesinin “Bu şekilde istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Cumhurbaşkanı kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde fesih tarihinden, sözleşmeyi yenilememeleri hâlinde sözleşmenin bitiminden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler.” hükmü gereğince, bu maddeye aykırı durumu tespit edilenler hakkında işlem yapılmayacaktır.
ç) Çeşitli KHK’lar ile kamu görevinden çıkarılanlar başvuruda bulunamazlar.
d)Tercih edilecek pozisyonun karşısında yer alan nitelikleri taşıyor olmak.
e) Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmak.
f) Gerçeğe aykırı belge verenler ya da beyanda bulunanlar hakkında yasal işlem yapılacaktır. Atamaları yapılmış ise atamaları iptal edilecektir. Kurumumuzca kendilerine bir ücret ödenmiş ise bu ücret yasal faizi ile birlikte tazmin edilecektir.
2.GENEL AÇIKLAMALAR
a) Ataması yapılacak kişilerin vardiyalı/nöbet usulü çalışmaya engel durumu bulunmaması, ihtiyaç halinde vardiyalı çalışma düzenine uyum göstermesi gerekmektedir.
b) Ataması yapılacak kişiler Üniversitemize bağlı birimleri ile farklı yerleşkemizde; ihtiyaca binaen (İlçeler dâhil) iç ve dış alan temizliği, basit bakım-onarım, bahçe bakımı, dağıtım, taşıma vb. işlerde çalıştırılacaktır.
c) Atama yapılacak olan kişiler 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunundaki Yardımcı Hizmetler Sınıfında yer alan hizmetli kadrosuna ait görevlerin tamamını yürütecektir.
3. BAŞVURU ŞEKLİ, YERİ, ZAMANI VE BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER:
a) Başvurular, e-Devlet üzerinden “Çukurova Üniversitesi-Kariyer Kapısı Kamu İşe Alım” hizmeti veya “Kariyer Kapısı” (https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr) internet adresi üzerinden yapılacaktır. Şahsen başvuru alınmayacak, posta veya diğer yollarla yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir.
b) Adaylar Aranan Nitelikler kısmında belirtilen evrakları başvuru sırasında sisteme yüklemek zorundadırlar.
c) Adayların KPSS puan türü, yılı ve puanı ÖSYM web servisleri aracılığı ile alınacak olup, tercih edilen pozisyonda belirlenen KPSS puan türü ve yılı ile uygun olmaması durumunda başvuru işlemi değerlendirmeye alınmayacaktır.
ç) Başvuru işlemleri 16.06.2025-27.06.2025 tarihleri arasında yapılabilecektir.
4. BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SONUÇLARIN İLAN EDİLMESİ
a) Başvuru tarihinden sonra yapılan müracaatlar ile istenilen belgeleri eksik/hatalı olanlar ve nitelikleri uygun olmayan adayların müracaatlarına işlem yapılmayacaktır.
b) Başvurular incelendikten sonra, adayların isimleri KPSS puan sıralaması esas alınmak suretiyle başarılı adayların isim listesi https://personel.cu.edu.tr/ adresinden ilan edilecektir. Adayların puanlarının eşit olması halinde mezuniyet tarihi önce olan, bunun da eşit olması halinde doğum tarihi büyük olan adaya öncelik tanınacaktır. KPSS puan sırasına konulmak kaydı ile kadro sayısının 10 (on) katı kadar yedek aday belirlenecek olup, asıl kazanan adaylar atanmak üzere başvuru yapmadığı takdirde, ilan edilen yedek adaylar sırası ile çağırılacaktır.
ç) Atanmaya hak kazanan adaylar hakkında 7315 sayılı Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Kanunu uyarınca arşiv araştırması yapılacaktır. Söz konusu sonucun olumlu gelmesi halinde atamaları yapılacaktır.
d)Adayla hizmet sözleşmesi yapılacak olup, sözleşmede belirtilen şartları yerine getirmeyen adayın sözleşmesi 1 (bir) ay içerisinde fesih edilecektir.
e) Atanmaya hak kazanan aday, sonuçların ilan edilmesinden itibaren en geç 5 (beş) iş günü içerisinde istenilen belgeler ile Çukurova Üniversitesi Personel Daire Başkanlığına (İşçi Bürosu) şahsen müracaat etmesi gerekmektedir. Bu süre içerisinde istenilen belgeleri teslim etmeyen ve müracaat etmeyen adaylar hakkını kaybetmiş sayılır.
f) İlanda bulunmayan hükümler için genel mevzuat hükümleri geçerlidir.
g) İlan sürecinin herhangi bir aşamasında iptali halinde, söz konusu ilan başvuran adaylar için atanmaya yönelik kazanılmış bir hak doğurmayacaktır.
*Bu ilan tebliğ mahiyetinde olacağından, ilgililerin adresine posta yolu ile ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
5. ATAMA İÇİN İSTENEN BELGELER
Sözleşme yapmaya hak kazanan adaylar, sonuçların ilan edilmesinden sonra istenecek belgeler, başvuru zamanı, evrakların teslim edilme şekli ve diğer şartlar Üniversitemiz https://personel.cu.edu.tr/ adresinden ayrıca ilan edilecektir.
Bilgi için: Personel Daire Başkanlığı: 0322 338 60 84 – 2688