İlanlar

...

ÇUKUROVA ÜNİVERSİTE REKTÖRLÜĞÜNDEN 657/4- B SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM 1.YEDEK İLANI

Üniversitemizde 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4. maddesinin (B) fıkrasına göre istihdam edilmek üzere, 2024 KPSS puan sırası ve belirtilen nitelikler esas alınmak suretiyle 4-B sözleşmeli personel statüsünde, Destek Personeli (erkek) ünvanına toplam 15 (on beş) kişilik personel alımı ile ilgili olarak 16.06.2025 - 27.06.2025 tarihleri arasında Kariyer Kapısı üzerinden başvurular alınmış olup yapılan değerlendirme ile sözleşme yapmaya hak kazanan asil ve yedek adaylar belirlenmiştir.

 

Asil adaylardan başvuru yapmayan, feragat eden veya şartları taşımadığının tespit edilenlerin  yerine, belirtilen tarihlerde belgelerini teslim edebilmeleri için Yedek adaylar belirlenmiş olup liste için  lütfen tıklayınız.

 

SIRASI GELEN YEDEK ADAYLAR İÇİN EVRAK TESLİMİ BAŞVURUSU 11.08.2025-15.08.2025 TARİHLERİ ARASINDA ŞAHSEN, ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜK İDARİ BİRİMLER BİNASI, İŞÇİ VE SÖZLEŞMELİ PERSONEL BÜROSUNA YAPILACAKTIR.

 

Anılan tarihler arası, her ne sebeple olursa olsun başvuruda bulunmayanlar haklarını kaybedecektir.

Atanmaya hak kazanan adayların başvuru yapmadığı, feragat ettiği veya adayın şartları taşımadığının tespit edilmesi halinde yerine, yedek listeden sırasıyla diğer adayların belgelerini teslim edebilmeleri için ayrıca liste yayınlanacaktır.

İstihdama hak kazanan adayların yapılan sözleşme gereği kendilerine uygulanacak mesai saatleri içinde (08.00 -17.00 veya 24 saat esaslı ve dönüşümlü vardiyalı sistem çalışma saatleri kapsamında) eğitim görme amacıyla derslere katılma istemiyle görev yerlerinden ayrılmalarına izin verilmeyeceğinden başvuru yaparken bu durumu göz önünde bulundurmaları gerekmektedir.

 

ADAYLARDAN İSTENİLEN BELGELER

1) Başvuru Formu ve eki dilekçe (Her ikisi de link üzerinden çıktı alınarak doldurulacaktır)

2) 2 adet vesikalık fotoğraf (3,5x4,5 ebadında olmalıdır)

3) Kimlik Kartı fotokopisi (aslı ibraz edilecektir)

4) Mezuniyet Belgesi (Milli Eğitim Bakanlığı) (e-Devletten alınmış barkodlu / kare kodlu belge)

5) Öğrenci Belgesi Sorgulama (Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı) (e-Devletten sorgulama yaptırılarak Kayıt Bulunamadı ibaresinin ekran görüntüsü çıktısı)

6) Erkek adaylar için Askerlik Durum Belgesi (e-Devletten alınmış barkodlu / kare kodlu belge)

7) Yerleşim Yeri (ikametgâh) Belgesi (e-Devletten alınmış barkodlu / kare kodlu belge)

8) 2024 KPSS (B) Grubu Sınav Sonuç Belgesi (ösym.gov.tr’den alınmış barkodlu / kare kodlu belge)

9) Adli Sicil Belgesi (e-Devletten alınmış barkodlu / kare kodlu belge) - (Belgenin neden verileceği kısmı Devlet Memuriyeti seçilecektir)

10) Nüfus Kayıt Örneği (e-Devletten alınmış barkodlu / kare kodlu belge)

11) Detaylı Hizmet Dökümü (e-Devletten SGK Detaylı Tescil ve Hizmet Dökümü / Barkodlu Belge Oluştur seçeneği kullanılmalı ve meslek kodları mutlaka olmalıdır)

12) “Devlet Memuru Olmasında, Destek (Temizlik) Personeli Olarak Çalışmasında Sakınca Yoktur” ibaresi geçen, tam teşekküllü hastaneden alınan Durum Bildirir Sağlık Kurul Raporu (Belirtilen süre içinde heyet raporunun çıkmaması durumunda daha sonra teslim edilebilir.)

13) Mal Bildirim Beyannamesi (Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığı (https://personel.cu.edu.tr/) sayfasında yayımlanan Mal Bildirim Beyannamesi doldurulup imzalanarak kapalı zarf içerisinde teslim edilecektir. Zarf üzerine ad - soyad ve T.C. kimlik no yazılacaktır.)

*Bu ilan tebliğ mahiyetinde olacağından, ilgililerin adresine posta yolu ile ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

 

Bilgi için: Personel Daire Başkanlığı 0322 338 60 84 – 2688